Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 105 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788389275233 |
ISBN: | 978-83-8927-523-3 |
Data: | 2007-05-16 |
Opis książki:
"Publikacja stanowi teorię autorskiego programu obejmującego zagadnienia komunikacji wizualnej w zakresie zarządzania i marketingu.
Ma ona na celu zapoznanie studenta z pojęciem komunikacji wizualnej, sytemu komunikatów wizualnych, oraz z podstawowymi elementami składającymi się na ten system.
Praktycznie nieistniejąca przestrzeń publikacji łączących tematykę zarządzania i marketingu, reklamy z komunikacją wizualną stała się argumentem do stworzenia i wprowadzenia przedmiotu Systemy Identyfikacji Wizualnej w Wyższej Szkole Humanitas. Publikacja ta, to prośba zapełnienia powstałej "luki", polegającej na rozdzieleniu zagadnień dotyczących marketingu i reklamy od tematyki komunikacji wizualnej, oddziaływania obrazu i zasad posługiwania się komunikatami wizualnymi."
Książka "Identyfikacja firmy. System komunikatów wizualnych" - Anna Kmita - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas.