pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374056441
ISBN: 978-83-7405-644-1
Data: 2016-10-13
33.32 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. [...] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.

Książka "Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2016 r. Cena 33.32 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.