Tytuł książki:
Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788374056441 |
ISBN: | 978-83-7405-644-1 |
Data: | 2016-10-13 |
33.32
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. [...] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
Książka "Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2016 r. Cena 33.32 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.