Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Erica Sadun, Steve Sande
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324683277 |
ISBN: | 978-83-246-8327-7 |
Data: | 2014-03-18 |
Opis książki:
Reklama dźwignią sukcesu!Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.
Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
Dzięki tej książce:
- poznasz reklamowe know-how
- skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
- zdobędziesz klientów
- Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku
Książka "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie" - Erica Sadun, Steve Sande - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r.