Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326411779 |
ISBN: | 978-83-2641-177-9 |
Data: | 2011-02-09 |
Opis książki:
Myśl perspektywicznie Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.
Działaj systemowo Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.
Rób wrażenie "HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach." Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska
Książka "HRMarketing" - Caroline Welsing - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2011 r.