pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

HRMarketing

Autor książki:

Caroline Welsing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326411779
ISBN: 978-83-2641-177-9
Data: 2011-02-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Myśl perspektywicznie Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.
Działaj systemowo Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.
Rób wrażenie "HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach." Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska

Książka "HRMarketing" - Caroline Welsing - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2011 r.