pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Hollywood i marki

Autor książki:

Juan Salvador, Victoria Mas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Academica
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788389281944
ISBN: 978-83-8928-194-4
Data: 2010-05-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jakiego drinka pijał James Bond? Czym zajadała smutki Magda M.? W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz? Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.
Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.
Książkę Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i przyjemnością. [...] Jest rzetelna, odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym - a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.
prof. dr hab. Wiesław Godzic z Przedmowy

Książka "Hollywood i marki" - Juan Salvador, Victoria Mas - oprawa miękka - Wydawnictwo Academica. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2010 r.