Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Academica |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788389281944 |
ISBN: | 978-83-8928-194-4 |
Data: | 2010-05-27 |
Opis książki:
Jakiego drinka pijał James Bond? Czym zajadała smutki Magda M.? W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz? Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.
Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.
Książkę Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i przyjemnością. [...] Jest rzetelna, odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym - a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.
prof. dr hab. Wiesław Godzic z Przedmowy
Książka "Hollywood i marki" - Juan Salvador, Victoria Mas - oprawa miękka - Wydawnictwo Academica. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2010 r.