Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324611935 |
ISBN: | 978-83-246-1193-5 |
Data: | 2009-09-03 |
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Wsad kolorowy do Twojej głowy- Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
- Zdobywaj rozgłos za darmo
- Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami
Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
- gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
- formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
- przechodzić od rozmyślania do działania,
- skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
- podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.
Książka "Hipnotyczny marketing" - Joe Vitale - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2008 r.