pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788373619319
ISBN: 978-83-7361-931-9
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

Książka "Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2013 r.