Tytuł książki:
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788373619319 |
ISBN: | 978-83-7361-931-9 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
Książka "Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2013 r.