pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373619067
ISBN: 83-7361-906-2
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

  • Planowanie przyszłości firmy
  • Taktyka gry rynkowej
  • Niekonwencjonalne metody planowania projektów
  • Inwestowanie w przełomowe technologie
  • Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Książka "Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2006 r.