Tytuł książki:
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 218 s. |
Wymiar: | 150x220 mm |
EAN: | 9788373619128 |
ISBN: | 83-7361-912-7 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Harvard Business Review. Zarządzanie marką to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
Książka "Harvard Business Review. Zarządzanie marką" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2006 r.