pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788373619128
ISBN: 83-7361-912-7
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Harvard Business Review. Zarządzanie marką to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

Książka "Harvard Business Review. Zarządzanie marką" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2006 r.