Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324609093 |
ISBN: | 978-83-246-0909-3 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.
- Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
- Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
- Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
- Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
- Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
- Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
Książka "Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2007 r.