Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788373619104 |
ISBN: | 83-7361-910-0 |
Data: | 2009-04-03 |
Opis książki:
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.
Książka "Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2006 r.