pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788373619104
ISBN: 83-7361-910-0
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.

Książka "Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2006 r.