Tytuł książki:
Harvard Business Review. Marketing
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788373619166 |
ISBN: | 83-7361-916-X |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Harvard Business Review. Marketing to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
Książka "Harvard Business Review. Marketing" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2006 r.