pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324602650
ISBN: 83-246-0265-8
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

  • obraz kobiecej drogi kariery -- raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
  • szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
  • siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
  • studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
  • praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
  • kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia.

Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Książka "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2006 r.