Tytuł książki:
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 226 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788373619005 |
ISBN: | 83-7361-900-3 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.
Książka "Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2006 r.