pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Autor książki:

Leszek Stafiej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566838
ISBN: 978-83-6356-683-8
Data: 2016-11-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.

Książka "Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe" - Leszek Stafiej - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2016 r.