Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 162 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566838 |
ISBN: | 978-83-6356-683-8 |
Data: | 2016-11-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
Książka "Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe" - Leszek Stafiej - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2016 r.