Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | OnePress / Helion |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 208x140 mm |
EAN: | 9788328916470 |
ISBN: | 978-83-2891-647-0 |
Data: | 2024-07-12 |
Opis książki:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Książka "Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych" - Paweł Tkaczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo OnePress / Helion. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2024 r. Cena 33.93 zł. Zapraszamy na zakupy!