pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku

Autor książki:

Tomasz Gackowski, Karolina Brylska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375457155
ISBN: 978-83-7545-715-5
Data: 2016-11-18
36.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej.

Prof. dr hab. JERZY OLĘDZKI

Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego.

Prof. dr hab. MAREK JEZIŃSKI

Książka "Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku" - Tomasz Gackowski, Karolina Brylska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2016 r. Cena 36.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.