Tytuł książki:
Gospodarka światowa. Handel zagraniczny i marketing. Wybrane zagadnienia
Autor książki:
Bogumiła Mucha-Leszko
(red.)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 361 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788322720790 |
ISBN: | 83-227-2079-3 |
Data: | 2001-01-04 |
25.20
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Praca zbiorowa, której tematyka koncentruje się wokół aktualnych problemów współczesnej gospodarki światowej, została podzielona na trzy główne grupy tematyczne. Pierwsza część obejmuje analizę zjawisk, problemów i procesów w skali globalnej i regionalnej. Część druga porusza problemy handlu zagranicznego i polityki handlowej. Część trzecia omawia wybrane przykłady działalności marketingowej.
Książka "Gospodarka światowa. Handel zagraniczny i marketing. Wybrane zagadnienia" - Bogumiła Mucha-Leszko (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Cena 25.20 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.