pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Google Analytics dla marketingowców

Autor książki:

Martyna Zastrożna

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788328383753
ISBN: 978-83-2838-375-3
Data: 2021-12-22
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

O autorze
Martyna Zastrożna - e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.

Książka "Google Analytics dla marketingowców" - Martyna Zastrożna - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2022 r.