Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Felberg |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 170x250 mm |
EAN: | 9788388667039 |
ISBN: | 83-88667-03-3 |
Data: | 2006-01-08 |
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy postanowili zebrać podstawowy dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności i zaprezentować go w postaci modelu integrującego te trzy kategorie. Autorzy oryginalnie oddzielili problemy rodzajów i identyfikacji strategii od problemów implementacji strategii, nazywając je ostatnio zarządzaniem. Tak rozumiane zarządzanie prezentują w układzie obszarów funkcjonalnych, takich jak : produkcja i logistyka, zasoby ludzkie, technologia, marketing, finanse. Poza układem funkcjonalnym pozostaje jedynie problematyka struktur organizacyjnych oraz fuzji, przejęć i aliansów.
Książka "Globalizacja. Strategia i zarządzanie" - George Stonehouse, Jim Hamill - oprawa twarda - Wydawnictwo Felberg.