Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 416 s. |
Wymiar: | 175x250 mm |
EAN: | 9788326431159 |
ISBN: | 978-83-2643-115-9 |
Data: | 2013-11-08 |
Opis książki:
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: ? stworzyć wyróżniające się marki, ? wprowadzić innowacyjne rozwiązania, ? zwiększyć zaangażowanie konsumentów, ? odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, ? zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve?a Jobsa, wyobraźni od Philippe?a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Książka "Geniusz marketingu" - Peter Fisk - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2009 r.