Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
Merrill R. Chapman
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 448 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788324610549 |
ISBN: | 978-83-246-1054-9 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Sztuka ignorancji w świecie hi-tech- Błędy pionierów branży
- Upadki gigantów
- Grzechy nowych marek
Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.
Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieściku przestrodze" został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.
Dziesiątki tragikomicznych historii- Zagadki pozycjonowania: Micro Pro i Microsoft.
- Bolesne narodziny systemu operacyjnego.
- Jeden dzień z życia Alfreda E. Motoroli.
- Dramatyczne chwile firmy Novell.
- Głupie sztuczki programistyczne.
Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika Softletter", omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak Micro Pro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, Date Ease, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.
Książka "Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie" - Merrill R. Chapman - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2008 r.