Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375566932 |
ISBN: | 978-83-7556-693-2 |
Data: | 2014-11-18 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej zarówno dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy.
Książka "Franczyza. Nowoczesny model rozwoju biznesu" - Marta J. Ziółkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2014 r.