pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Franczyza. Nowoczesny model rozwoju biznesu

Autor książki:

Marta J. Ziółkowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566932
ISBN: 978-83-7556-693-2
Data: 2014-11-18
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej zarówno dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy.

Książka "Franczyza. Nowoczesny model rozwoju biznesu" - Marta J. Ziółkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2014 r.