Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 117x190 mm |
EAN: | 978830116270201 |
ISBN: | 978-83-0116-270-2 |
Data: | 2010-06-10 |
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy - po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.
Książka zawiera: zwroty i wyrażenia związane z marketingiem, wzory korespondencji marketingowej, angielsko-polski słownik terminów marketingowych.
Książka "First Steps in Marketing Language" - Roman Kozierkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2010 r.