pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

First Steps in Marketing Language

Autor książki:

Roman Kozierkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 117x190 mm
EAN: 978830116270201
ISBN: 978-83-0116-270-2
Data: 2010-06-10
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy - po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.
Książka zawiera: zwroty i wyrażenia związane z marketingiem, wzory korespondencji marketingowej, angielsko-polski słownik terminów marketingowych.

Książka "First Steps in Marketing Language" - Roman Kozierkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2010 r.