Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788324602285 |
ISBN: | 83-246-0228-3 |
Data: | 2011-06-03 |
Opis książki:
Najlepsze firmy założono z sercem -- niekoniecznie z pieniędzmi...- Dlaczego brak gotówki to nie problem
- Jak pozyskać fundusze od inwestora venture albo od... klienta
- Jak ograniczać koszty inwestycji -- wypożyczaj, zamiast kupować!
Pizzeria w Rosji, schronisko górskie, wydawnictwo, giełdowy serwis informacyjny -- to zaledwie kilka z dwudziestu firm założonych przez Terry´ego Allena, autora tej książki. Zaczynał z pustą kieszenią, bez fachowej wiedzy i bez dyplomu. Jak to zrobił Mówi, że to proste -- zaczął biec i został Forrestem Gumpem biznesu.
Rozpowszechnione jest przekonanie, że biznes zaczyna się od dobrego pomysłu. Może i tak, ale wiesz co Dobre pomysły ma każdy, a jednak mało kto wprowadza je w życie. Przedsiębiorcy to ludzie, których łączy jedno -- w pewnym momencie życia zdobyli się na odwagę i zaczęli działać niezależnie. Dołącz do ich grona. Zacznij robić to, co lubisz. Działaj z pasją, a pieniądze pojawią się z czasem. Dowiedz się:
- jak rozstrzygnąć dylemat przedsiębiorcy: łatwo wytworzyć, trudno sprzedać,
- jakie bodźce skłaniają ludzi do kupowania: pieniądze, ego, romantyzm, instynkt),
- jak najszybciej stracić kapitał: reklama masowa,
- co naprawdę motywuje nas do działania: strach i konieczność,
- jak sprzedawać produkty, których jeszcze nie ma: nazwy potencjalnych produktów,
- jak zarabiać za dawną "żelazną kurtyną": przygoda z rosyjską pizzerią i lodziarnią.
Książka "Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki" - Terry Allen - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2007 r.