Firma w internecie
Jonathan Rosenoer, Douglas Armstrong, J. Russell Gates
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Prószyński |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788372554055 |
ISBN: | 83-7255-405-6 |
Data: | 2003-11-25 |
Opis książki:
Szybkość, elastyczność, wygoda, dostosowanie do potrzeb indywidualnych klientów oraz niższe koszty to przykłady korzyści, jakie może dać zastosowanie Internetu w biznesie.Jeszcze w połowie lat 90. mało kto wiedział o Internecii. Pięć lat później jest to najczęstszy temat rozmów biznesmenów, największy ból głowy prezesów firm i najważniejszy priorytet inwestorów.
Wbrew potocznym sądom, w rewolucji internetowej nie chodź o firmy informatyczne oraz internetowe portale i sklep] Ta rewolucja dotyczy nas wszystkich.
Książka "Firma w internecie" - Jonathan Rosenoer, Douglas Armstrong, J. Russell Gates - oprawa twarda - Wydawnictwo Prószyński.
Spis treści:
Przedmowa do wydania angielskiego
Podziękowania
I PRZYSZŁOŚĆ JEST W INTERNECIE
Teraz, gdy większość z nas prowadzi interesy w Internecie, nikt nie może już tego robić bez Sieci.
2 INFORMACJA
Podziel się wiedzą z innymi. Zbieraj korzyści
3 WYBÓR
Pomóż klientom dokonać wyboru. Zobacz, jak wybierają Ciebie
4 WYGODA
Spraw, by klientom było wygodnie - twoja wydajność na tym skorzysta
5 INDYWIDUALIZACJA
Dostosuj swój produkt. Zindywidualizuj podejście do klienta
6 OSZCZĘDNOŚCI
Dziel się oszczędnościami. Rozwijaj sprzedaż
7 INTEGRACJA
Połącz swoich klientów. Zbuduj sieciową społeczność
8 ROZRYWKA
Spraw, by było zabawnie. I żeby się opłacało
9 ZAUFANIE
Buduj zaufanie. Pomnażaj zyski
Posłowie
O autorach