pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Firma w internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Prószyński
Oprawa: twarda
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788372554055
ISBN: 83-7255-405-6
Data: 2003-11-25
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Szybkość, elastyczność, wygoda, dostosowanie do potrzeb indywidualnych klientów oraz niższe koszty to przykłady korzyści, jakie może dać zastosowanie Internetu w biznesie.

Jeszcze w połowie lat 90. mało kto wiedział o Internecii. Pięć lat później jest to najczęstszy temat rozmów biznesmenów, największy ból głowy prezesów firm i najważniejszy priorytet inwestorów.

Wbrew potocznym sądom, w rewolucji internetowej nie chodź o firmy informatyczne oraz internetowe portale i sklep] Ta rewolucja dotyczy nas wszystkich.

Książka "Firma w internecie" - Jonathan Rosenoer, Douglas Armstrong, J. Russell Gates - oprawa twarda - Wydawnictwo Prószyński.

Spis treści:

Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa do wydania angielskiego
Podziękowania

I PRZYSZŁOŚĆ JEST W INTERNECIE
Teraz, gdy większość z nas prowadzi interesy w Internecie, nikt nie może już tego robić bez Sieci.

2 INFORMACJA
Podziel się wiedzą z innymi. Zbieraj korzyści

3 WYBÓR
Pomóż klientom dokonać wyboru. Zobacz, jak wybierają Ciebie

4 WYGODA
Spraw, by klientom było wygodnie - twoja wydajność na tym skorzysta

5 INDYWIDUALIZACJA
Dostosuj swój produkt. Zindywidualizuj podejście do klienta

6 OSZCZĘDNOŚCI
Dziel się oszczędnościami. Rozwijaj sprzedaż

7 INTEGRACJA
Połącz swoich klientów. Zbuduj sieciową społeczność
8 ROZRYWKA
Spraw, by było zabawnie. I żeby się opłacało

9 ZAUFANIE
Buduj zaufanie. Pomnażaj zyski

Posłowie
O autorach