pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Autor książki:

Andrew McAfee

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788326431753
ISBN: 978-83-2643-175-3
Data: 2013-12-19
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki i blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej.

Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. Znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn Baseline".

Książka "Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym" - Andrew McAfee - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2011 r.