pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381028523
ISBN: 978-83-8102-852-3
Data: 2024-05-24
54.31 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).

Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.

dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji

Książka "Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia" - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2024 r. Cena 54.31 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.