Tytuł książki:
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor książki:
Roddy Mullin, Alison Williams
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326431241 |
ISBN: | 978-83-2643-124-1 |
Data: | 2013-12-12 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
Książka "Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego" - Roddy Mullin, Alison Williams - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2013 r.