pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Autor książki:

Roddy Mullin, Alison Williams

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326431241
ISBN: 978-83-2643-124-1
Data: 2013-12-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Książka "Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego" - Roddy Mullin, Alison Williams - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2013 r.