Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Media Rodzina |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 344 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788372780584 |
ISBN: | 83-7278-058-7 |
Data: | 2009-03-02 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Co sprawia, że mała, ospała dotąd firma zmienia się nagle w rynkowego rekina albo że wydana właśnie książka trafia na szczyty list bestsellerów? Co kieruje lidźmi przy podejmowaniu decyzji o zakupie samochodu, ubrań, wyborze seansu w kinie? Z danych statystycznych wynika, iż poza tradycyjnymi narzędziami marketingowymi, takimi jak reklama, ogromny wpływ na decyzję konsumentów ma właśnie marketing szeptany, którego stosowanie polega po prostu na przemyślanym wykorzystywaniu sieci kontaktów międzyludzkich.
Książka "Fama" - Emanuel Rosen - oprawa miękka - Wydawnictwo Media Rodzina. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2003 r.