Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 274 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788380852563 |
ISBN: | 978-83-8085-256-3 |
Data: | 2016-10-10 |
Opis książki:
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.
Publikacja zawiera:
- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,
- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
- szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,
- charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,
- wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,
- zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,
- opis struktury branży eventowej w Polsce,
- wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.
Książka "Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej" - Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2016 r.