Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIG |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788387014391 |
ISBN: | 978-83-8701-439-1 |
Data: | 2012-12-10 |
Opis książki:
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy, w tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
Książka "EVA. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa" - Al Ehrbar - oprawa miękka - Wydawnictwo WIG. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2000 r.