pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku

Autor książki:

Marcin Komor

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301130251
ISBN: 83-0113-025-3
Data: 2012-01-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego.

Książka "Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku" - Marcin Komor - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2000 r.