Tytuł książki:
Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Autor książki:
Marcin Komor
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301130251 |
ISBN: | 83-0113-025-3 |
Data: | 2012-01-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego.
Książka "Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku" - Marcin Komor - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2000 r.