pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etyka w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373060760
ISBN: 83-7306-076-6
Data: 2006-03-09
21.92 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Działalność człowieka określana krótko mianem "biznesu” domaga się respektowania reguł moralnych, problemem pozostaje, jakie to będą reguły, czyli jak będzie uprawiana etyka biznesu. Autorzy artykułów składających się na niniejszą książkę przekonują Czytelnika, że etykę biznesu można i bezwzględnie trzeba uprawiać opierając się na ustalonej uprzednio hierarchii dóbr, a poczesne miejsce w refleksji nad nią musi zajmować ethos pracy ludzkiej, w interesującym nas kontekście byłby to swoisty kodeks "cnót przedsiębiorcy”. Z lektury książki dowiadujemy się, że zasadnicze dla prowadzenia szeroko rozumianej działalności gospodarczej kryterium skuteczności nie tylko można pogodzić z moralnym porządkiem, ale co więcej: zachowanie porządku moralnego wspiera owa działalność. Poruszana w publikacji problematyka społecznej odpowiedzialności nabiera szczególnej wagi w kontekście toczących się obecnie sporów wokół globalizacji. Jest to pierwszy tom nowej serii POLITEJA.

Książka "Etyka w biznesie" - s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe KUL. Cena 21.92 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.