Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566340 |
ISBN: | 978-83-6356-634-0 |
Data: | 2014-12-02 |
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?
Książka "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce" - Julita Dąbrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2014 r.