Tytuł książki:
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar
Autor książki:
Katarzyna Wojtaszczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788375257472 |
ISBN: | 978-83-7525-747-2 |
Data: | 2012-11-27 |
Cena wydawcy: 33.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Książka "Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar" - Katarzyna Wojtaszczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2012 r.