pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań

Autor książki:

Anna Lipka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
EAN: 9788320824988
ISBN: 978-83-2082-498-8
Data: 2022-07-13
56.32 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia:
- sensoryczne,
- emocjonalne,
- intelektualne,
- behawioralne i
- społeczne,
a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem - kapitałem ludzkim - odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie - rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees na miarę naszych czasów.

Książka "Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań" - Anna Lipka - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2022 r. Cena 56.32 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.