Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń
Anna Lipka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
EAN: | 9788320826265 |
ISBN: | 978-83-2082-626-5 |
Data: | 2024-10-03 |
Opis książki:
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez - zawierające pain points i love points - meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się - w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy - rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe - w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT - umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek - otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie - employee experience management.
Książka "Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń" - Anna Lipka - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2024 r. Cena 54.78 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.