Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 141x218 mm |
EAN: | 9788375616880 |
ISBN: | 978-83-7561-688-0 |
Data: | 2016-09-19 |
Opis książki:
To już trzecia książka w serii "Twoja firma widoczna w internecie", omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE - jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.
Książka "Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność" - Ewelina Koch - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2016 r.