Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788301126995 |
ISBN: | 83-01-12699-X |
Data: | 2001-01-04 |
Opis książki:
Książka przedstawia najnowsze tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem i prowadzeniu działalności marketingowej. Zagadnienia związane z reengineeringiem oraz marketingiem prowadzonym poprzez Internet, obecne już w zarządzaniu i działalności firm amerykańskich czy Europy Zachodniej, są niemal nie znane polskiemu czytelnikowi, wyznaczają zaś nowe kierunki w filozofii zarządzania, prowadzenia operacyjnej działalności, a także opracowywania strategii marketingowej. Publikacja jest pionierskim wprowadzeniem w problematykę wyznaczającą zmiany w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw, w działalności z zakresu marketing-mixu. Wpływ informatycznej technologii i rozwoju telekomunikacji na zarządzanie wciąż rośnie, stwarzając nowe możliwości innowacyjnego działania również polskim firmom.
Książka "Elektroniczny marketing poprzez Internet" - Janusz Wielki - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.