pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Elektroniczny marketing poprzez Internet

Autor książki:

Janusz Wielki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788301126995
ISBN: 83-01-12699-X
Data:2001-01-04
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przedstawia najnowsze tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem i prowadzeniu działalności marketingowej. Zagadnienia związane z reengineeringiem oraz marketingiem prowadzonym poprzez Internet, obecne już w zarządzaniu i działalności firm amerykańskich czy Europy Zachodniej, są niemal nie znane polskiemu czytelnikowi, wyznaczają zaś nowe kierunki w filozofii zarządzania, prowadzenia operacyjnej działalności, a także opracowywania strategii marketingowej. Publikacja jest pionierskim wprowadzeniem w problematykę wyznaczającą zmiany w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw, w działalności z zakresu marketing-mixu. Wpływ informatycznej technologii i rozwoju telekomunikacji na zarządzanie wciąż rośnie, stwarzając nowe możliwości innowacyjnego działania również polskim firmom.

Książka "Elektroniczny marketing poprzez Internet" - Janusz Wielki - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.