pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Autor książki:

Mirosława Malinowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379308149
ISBN: 978-83-7930-814-9
Data: 2015-12-07
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.

Książka "Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej" - Mirosława Malinowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2015 r.