Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Iwona Lupa
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Sophia |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788365357908 |
ISBN: | 978-83-6535-790-8 |
Data: | 2020-03-17 |
Opis książki:
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka
Książka "Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych" - Iwona Lupa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2017 r.