pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych

Autor książki:

Iwona Lupa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788365357908
ISBN: 978-83-6535-790-8
Data: 2020-03-17
Cena wydawcy: 78.84 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka

Książka "Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych" - Iwona Lupa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2017 r.