Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 472 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324609734 |
ISBN: | 978-83-246-0973-4 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Zysk albo wyzysk Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.
Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:
- programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
- osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (e Bay, Bain & Company, Leo Burnett);
- spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
- śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
- zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
Książka "Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy" - Frederick F. Reichheld, Thomas Teal - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 472 stron i została wydana w 2007 r.