E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław Królewski, Paweł Sala
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 550 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301215156 |
ISBN: | 978-83-0121-515-6 |
Data: | 2020-11-23 |
Opis książki:
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Książka "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy" - Jarosław Królewski, Paweł Sala(red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 550 stron i została wydana w 2021 r. Cena 90.12 zł. Zapraszamy na zakupy!