pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Autor książki:

Artur Maciorowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Edgard
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788377882665
ISBN: 978-83-7788-266-5
Data: 2013-07-23
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przekonaj się jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt Dzięki lekturze poradnika - dowiesz się jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW - zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google Ad Words e-mail marketingu i social media - poznasz możliwości SEO SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści - osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu - będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy Web Analytics czy benchmarkingu Działaj skutecznie Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski

Książka "E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online" - Artur Maciorowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2013 r.