Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 440 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375618051 |
ISBN: | 978-83-7561-805-1 |
Data: | 2018-04-26 |
Opis książki:
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na You Tube, Internet PR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
Książka "E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka" - Grzegorz Mazurek - oprawa twarda - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 440 stron i została wydana w 2018 r.