pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-konsumenci jutra. Pokolenie Z i technologie mobilne

Autor książki:

Barbara Grabiwoda

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gab
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 236x161 mm
EAN: 9788363391515
ISBN: 978-83-6339-151-5
Data: 2018-11-16
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.

W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania:
- Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne?
- W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych?
- Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych?
- Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych?
- Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z?
- Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami?
- Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych?
- W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?

Książka "E-konsumenci jutra. Pokolenie Z i technologie mobilne" - Barbara Grabiwoda - oprawa miękka - Wydawnictwo Gab. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2018 r.