E-konsumenci jutra. Pokolenie Z i technologie mobilne
Barbara Grabiwoda
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gab |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 236x161 mm |
EAN: | 9788363391515 |
ISBN: | 978-83-6339-151-5 |
Data: | 2018-11-16 |
Opis książki:
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania:
- Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne?
- W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych?
- Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych?
- Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych?
- Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z?
- Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami?
- Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych?
- W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Książka "E-konsumenci jutra. Pokolenie Z i technologie mobilne" - Barbara Grabiwoda - oprawa miękka - Wydawnictwo Gab. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2018 r.