pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

Autor książki:

Anna Tarabasz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375259070
ISBN: 978-83-7525-907-0
Data: 2013-09-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.

Książka "E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie" - Anna Tarabasz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2012 r.