E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
Anna Tarabasz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375259070 |
ISBN: | 978-83-7525-907-0 |
Data: | 2013-09-23 |
Opis książki:
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
Książka "E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie" - Anna Tarabasz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2012 r.