pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

e-brands. Kreowanie marki w internecie

Autor książki:

Phil Carpenter

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIG
Oprawa: twarda
Ilość stron: 221 s.
Wymiar: 190x240 mm
EAN: 9788387014636
ISBN: 83-87014-63-X
Data: 2005-03-17
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na przełomie tysiącleci niezliczone firmy wypełniają Internet ponad 800 milionami stron. Klienci - przytłoczeni nadmiarem treści i cierpiący na nieustanny brak czasu - ograniczają swoje podróże w sieci tylko do tych przedsiębiorstw, które znają i którym ufają. Zatem w batalii o portfele klienta zwyciężyć mogą tylko firmy, które odpowiednio wcześniej zainwestują w wykreowanie swojej marki w sieci - stworzą "e Brand".

Większość książek opisuje różne techniki marketingowe użyteczne w Internecie oraz zasady tworzenia stron WWW. Żadna jednak nie uwzględnia niezbędnego kontekstu strategicznego, który muszą brać pod uwagę firmy dążące do wykreowania swojej marki w Internecie. Lukę tę uzupełnia Phi I Carpenter, przedstawiając szczegółową analizę strategii marketingowych sześciu firm, które dzięki właściwym działaniom w sieci odniosły olbrzymi sukces i stworzyły silne internetowe marki.

Książka "e-brands. Kreowanie marki w internecie" - Phil Carpenter - oprawa twarda - Wydawnictwo WIG.

Spis treści:

PODZIĘKOWANIA
WPROWADZENIE

1 www.lVILLAGE.com
2 www.CDNOW.com
3 www.BARNESANDNOBLE.com
4 www.YAHOO.com
5 WWW.FOGDOG.COM
6 www.ONSALE.com

ZAKOŃCZENIE
O AUTORZE