Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIG |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 221 s. |
Wymiar: | 190x240 mm |
EAN: | 9788387014636 |
ISBN: | 83-87014-63-X |
Data: | 2005-03-17 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Na przełomie tysiącleci niezliczone firmy wypełniają Internet ponad 800 milionami stron. Klienci - przytłoczeni nadmiarem treści i cierpiący na nieustanny brak czasu - ograniczają swoje podróże w sieci tylko do tych przedsiębiorstw, które znają i którym ufają. Zatem w batalii o portfele klienta zwyciężyć mogą tylko firmy, które odpowiednio wcześniej zainwestują w wykreowanie swojej marki w sieci - stworzą "e Brand".Większość książek opisuje różne techniki marketingowe użyteczne w Internecie oraz zasady tworzenia stron WWW. Żadna jednak nie uwzględnia niezbędnego kontekstu strategicznego, który muszą brać pod uwagę firmy dążące do wykreowania swojej marki w Internecie. Lukę tę uzupełnia Phi I Carpenter, przedstawiając szczegółową analizę strategii marketingowych sześciu firm, które dzięki właściwym działaniom w sieci odniosły olbrzymi sukces i stworzyły silne internetowe marki.
Książka "e-brands. Kreowanie marki w internecie" - Phil Carpenter - oprawa twarda - Wydawnictwo WIG.
Spis treści:
PODZIĘKOWANIA
WPROWADZENIE
WPROWADZENIE
1 www.lVILLAGE.com
2 www.CDNOW.com
3 www.BARNESANDNOBLE.com
4 www.YAHOO.com
5 WWW.FOGDOG.COM
6 www.ONSALE.com
ZAKOŃCZENIE
O AUTORZE