Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320815696 |
ISBN: | 83-208-1569-X |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 38.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania przezwyciężenia tego problemu.
Książka "Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu" - Philip Kotler - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2005 r.