pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Autor książki:

Philip Kotler

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320815696
ISBN: 83-208-1569-X
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 38.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania przezwyciężenia tego problemu.

Książka "Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu" - Philip Kotler - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2005 r.